Friday, 10 October 2014

Winter. Type of female appearance

Сьогодні цілий день читаю про кольоротипи зовнішності.

Я вже давно знаю, що я зима. Тому в мене півгардеробу чорного. Хоча колись думала, що осінь, як малювала волосся в руде. Знання свого кольоротипу дійсно робить життя і вибір одягу простішим. Також пояснює чому деякі речі такі класні на віщалці, а на мені - ні.

Мій улюблений чорний мені дійсно пасує, а ті, що кидаються камінням в нього і намагаються зняти його з мене, просто не розуміють, що він не з їхнього кольоротипу і не підходить тільки їм.

Ще не до кінця розібралася з кольорами, але вже маю кілька таблиць з кольорами).

Думаю цей спосіб визначення зовнішності можна застосовувати і чоловікам. Цікаво чи зрозуміє хтось, якщо я скажу, що мені найбільше подобаються чоловіки літнього кольоротипу. 

Завтра йду на лекцію Маргарити Мурадової про базовий гардероб. Ще вона щось мудре порадить, і піду на пошуки СВОЇХ речей. Вішалку я, до речі, вже замовила.

No comments:

Post a Comment