Thursday, 13 September 2012

...tired

sometimes i feel so tired that i cannot speak. especially after work. but it is not because my work is hard for me. i love my job. administrative activities. it's like speaking, arranging, inventing smth. it's like going around, calling everybody around.  it is like the quarrel from the Ice Age.) a real symbol for the administrative work))). But i really like it. and now i'm also involved into some marketing and PR projects i have been dreaming about.
the matter is that i give all my energy away, like a bomb and then i have no power to make even a step. 
i know that i should divide my work, make breaks, to be like many small bombs.
it is difficult to be polite and sweet especially when somebody calls you when you are like a low battery needing recharging. i wish nobody see (and hear) me at the moment.
Having got home i go straightly to the bathroom to get some rest and energy from water. i love water. "Get your body in the ocean", said Anthony Kiedis (RHCP) when asked how he stays fresh. Yehh. Fresh. After shower I feel fresh and full of energy and can be a sweet and loving wife.

and of course every person (even public figures and they especially) need some time to be alone. To think, to meditate, to pray, to write...  



деколи я відчуваю себе такою втомленою, що не можу говорити. особливо, після роботи. але це не тому, що моя робота важка для мене. я люблю свою роботу. адміністративна діяльність. цеговорити, організовувати, придумувати щось. це як ходити туди-сюди, обдзвонювати всіх. це  схоже на білку з льодовикового періоду). справжній символ для адміністративної роботи))). Але мені дуже подобається. і тепер я також беру участь в деяких проектах маркетингу та PR, про які мріяла.
справа в тому, що я віддаю всю свою енергію, як бомба, і потім не в силах зробити навіть крок.
я знаю, що повинна ділити мою роботу, робити перерви, щоб бути, як багато невеликих бомб.

важко бути ввічливим і милим, особливо коли хтось дзвонить, коли ви, як низький заряд батареї, що потребує підзарядки. я б воліла, щоб  ніхто не бачив (і не чув)мене в такі моменти.
Потрапивши додому, я йду прямо у ванну, щоб трохи відпочити і отримати енергії з води. Я люблю воду. "Запхай своє тіло в океан", сказав Ентоні Кідіс (RHCP), коли його запитали, як він залишається свіжим. Так. Свіжим. Після душу я відчуваю себе свіжою і повною енергії і можу бути приємною і люблячою дружиною.

і, звичайно, кожна людина (навіть громадські діячі, і вони особливо) потребують якогось часу, щоб побути на самоті. Щоб думати, медитувати, молитися, писати...


No comments:

Post a Comment